Zespół Języków Obcych
Renata Bogusz
Kierownik Zespołu Języków Obcych
Miłośniczka myślenia wizualnego, zarządzania sobą w czasie i gry na ukulele.
Zespół Języków Obcych tworzą:
Joanna Pokojska
język niemiecki
niemiecki oraz nauczanie jest jej pasją, w wolnym czasie uwielbia czytać książki, oglądać filmy oraz aktywnie spędzać czas
Witold Senenko
język angielski
Mąż, ojciec, miłośnik tańców swingowych, gier planszowych i gry na gitarze. Zainteresowany tematyką wychowywania chłopców. W przeszłości autostopowicz.
Anna Szulc
język angielski
Monika Styblińska
język angielski
Agnieszka Miklaszewska
język angielski
Agnieszka Wiśniewska
język angielski
Marzena Ledzińska
język angielski
Milena Gradus
język hiszpański
Wilder Luis
język hiszpański
nauczyciel języka hiszpańskiego i dziennikarz; marzył mu się jeden dzień życia w Polsce i trzy lata temu to marzenie spełnił; swoją energią i charyzmą pochodzącą z Karaibów uczy języka hiszpańskiego, dając dzieciom optymizm i radość z nauki języka hiszpańskiego
Monika Szyndela
język francuski
wraz z dziećmi zadaje pytania i szuka odpowiedzi, obserwuje, dyskutuje i słucha co w trawie piszczy, o czym szumią drzewa i co komu w duszy gra
Shanthi Gadepalli
język angielski – native speaker
I believe in inspiring hearts, expanding horizons, and empowering future generations. I am committed to developing love to learn new things within students!
Dalibór Sulgostowski
język angielski
Miłośnik dobrej, międzynarodowej kinematografii i zapalony planszówkowicz. Lubi dobrą organizację pracy i jej zaplanowanie.
Marta Żabolicka
język angielski
uczyła w szkołach językowych w Polsce i w Japonii, gdzie używała różnorodnych metod aktywizujących ucznia i szlifowała swój warsztat nauczycielski, prywatnie trudno jej usiedzieć w miejscu – dużo podróżuje, czyta reportaże i jeździ na rolkach
Marzena Dębkowska
język angielski
twórczy i zaangażowany nauczyciel języka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci i młodzieży; stale doskonali swój warsztat pracy, w której integruje treści z różnych obszarów: edukacji plastycznej, muzycznej, matematycznej, ruchowej i wielu innych; w swojej pracy ceni indywidualne podejście do ucznia, budowanie więzi opartych na szacunku, rozwijaniu zainteresowań i pobudzaniu wyobraźni